Tuesday, November 17, 2009

What Could Possibly Be Down There?

IMG_7013


Whatever it is, it must be very interesting!


23 comments:

fernvalley01 said...

you better grab Pepper's tail! or he might disapear altogether

Jocelyn said...

must be a varmit or bone.

Whatever it is it must be fascinating!

Dusty Devoe said...

I see a bath coming!

Janie at Sounding Forth said...

Oh, inquiring noses wanna know!

Mikey said...

They're in hot pursuit!

Growing Up A Country Girl said...

Pretty funny and to imagine what their faces look like when they come up!

www.westsideofstraight.blogspot.com said...

What a hoot! Looks like each has dug their own hole too! Gotta watch where you walk so you don't sprain an ankle. lol!

Reddunappy said...

LOL!!! Dogs are so funny!

City girl turned Country Girl said...

*giggles* They are hunting for something that's for sure LOL!! What cuties!!

Farmchick said...

Yup--I am guessing it is something very exciting.....to a doggie anyway! :)

Andrea said...

That is too cute! I bet it was really interesting!! It made me think of the post where Diesel is tossing around the mouse, whuahaha, that post makes me smile!!

Linda said...

OMG! Too too funny!

Far Side of Fifty said...

China? :)

lifein3dee said...

What a way to work as a team! LOL

CTG Ponies said...

That is a great picture!

Tatersmama said...

LOL! I was gonna say China.. but Far Side of Fifty beat me to it!
Whatever it is, it's darned interesting, isn't? ;-)

I just planted a couple of tomato plants in Topsy Turvy's... and when the kids asked why they were upside down, I told them they were Chinese tomatoes... and that's the way they grow down there.
They believed me too.
Me bad...

Gail said...

So cute!

Janice said...

That got a chuckle!

Snappy Di said...

This photo is why I love dogs so much... they just make a girl laugh all day long.

DI
The Blue Ridge Gal

Lil Mama said...

The only thing more entertaining then your dogs is my child.

Faithful said...

Would it be too optimistic to say GOLD? yea, ok, then... I'd bet it's a big cow bone!

K. T. Sparks said...

That is a riot!!!!

Tami said...

Ut-oh ...... Pepper is turning the pack into JRTs!